ALI JE LINKEDIN OGLAŠEVANJE PRIMERNO ZA VAŠE PODJETJE? KAJ PAZITI?

Ali bi radi oglaševali na LinkedInu, ampak ne veste, če je LinkedIn oglaševanje primerno za vaše podjetje? 

Linkedin oglaševanje

LinkedIn, enako kot druga družabna omrežja omogoča poleg organskega rasta tudi širjenje preko plačljivega oglaševanja. 

ALI JE LINKEDIN OGLAŠEVANJE ZA VAS SPLOH PRIMERNO?

LinkedIn je socialno omrežje z največjim številom B2B podjetji, tako da če ciljate na ta, ste na ta pravi poti. Če je vaš cilj dobiti nove sodelavce, vam bo LinkedIn tudi veliko pomagal. To, da lahko zelo natančno ciljate posameznike glede na pretekle delovne izkušnje, izobrazbo ali firmo, v kateri delajo, vam omogoča pristop do ciljnih skupin, ki jih rabite. Zavedati pa se moramo, da LinkedIn oglasi niso možni v slovenskem jeziku – za enkrat samo v angleškem. Širjate na tuje trge? Se prezentirate v angleščini in vam ni panike, da oglas ni slovenski? Bingo – LinkedIn oglaševanje je za vas!

KAKO ZAČETI Z LINKEDIN OGLASI?

Ključno za začetek LinkedIn oglaševanja je imeti aktiven business profil. Company page naredite tako, da v profilu kliknete na ikono WORK in potem “create company page”. LinkedIn vas bo potem že sam vodil po korakih naprej. Vstopite v LinkedIn Campaign Manager in lahko začnete z oglaševanjem. Z klikom na “Advertise” vam LinkedIn ponudi različne tipe oglasov.

Pripravite grafiko oglasa, sej pritegne pozornost potencialne stranke. Zavedajte se, kaj so bolečine vaših sledilcev in jih nagovarjajte, ponudite jim rešitev. Kaj so njihove želje? Kaj jih zanima? Kaj jih razveseli? V oglasu obljubite odgovor na njihova vprašanja, rešitev problemov…

V vsakem trenutku pa imejte na mislih, da je LinkedIn poslovno omrežje – uporabljajte temu primeren jezik in stil grafik. 

Vas zanima, kakšna je na LinkedInu konkurenca? Vsak dan večja – enako kot pri drugih hitro se razvijajočih področjih tudi tukaj lahko rečemo, da “včeraj je bilo pozdno…”. 

Rabite pomoč z LinkedIn oglaševanjem?