POSLOVNI DOGODEK IN GOVORNIK

Eden od pomembnejših delov organizacija poslovnega dogodka je iskanje in najem glavnega govornika. Dober govornik bo motiviral, navdihnil in navdušil vaše udeležence. Vzemite si čas in poiščite govornika, ki vas bo zabaval in poskrbel za zanimivo in aktivno druženje. Dinamična in energična predstavitev bo vašim gostom pomagala pri aktivnem vključevanju in sodelovanju na vašem dogodku. Pomembno je, da se zavedamo, da se dogodki lahko sprevržejo v pravo nočno moro, če nimamo dobrega govorca.

Najprej si poglejmo kdo sploh je glavni govornik. Glavni govornik je oseba, ki ima osrednji govor ali predstavitev na konferenci, dogodku ali srečanju. Glavnega govornika po navadi izberemo zaradi njihovega strokovnega znanja na določenem področju ali zaradi sposobnosti, da navduši in pritegne občinstvo. Dober govornik je sposoben pritegniti pozornost občinstva, ga navdušiti in motivirati vaše zaposlene ter mu dati nova spoznanja in ideje, ki jih lahko ponesejo z dogodka.

Osrednji govori so namenjeni določanju tona in teme dogodka. Osrednji govorniki lahko obravnavajo široko paleto tem, od poslovanja in tehnologije do družbenih vprašanj in osebnega razvoja.

Kaj je pomembno pri izbiri pravega govornika za poslovni dogodek?

Ko se odločamo, kdo je oseba, ki bo vodila naš dogodek, moramo pomisliti na:

  1. Kdo so naši udeleženci? Če načrtujete dogodek za vaše podjetje, je pomembno, da zelo dobro poznate svoje zaposlene. Vedeti morate na kaj jih motivira, zabava in pritegne. Pomembno je, da upoštevate kulturo in vrednote podjetja ter temo dogodka. Govornika bomo izbrali po tem, ko se odločimo ali bo naš dogodek formalen ali sproščen.
  2. Kje bo vaš dogodek potekal? V hotelu ali na prostem. Dogodki na prostem so sedaj v trendu, dogodek lahko organizirate tudi kot kongres na prostem.
  3. Koga boste povabili? Če boste na povabili samo domače goste ali bo namenjen tudi tujim gostom. Od tega je odvisen tako govorec, kot tudi finančni plan vašega dogodka. Pomembno je, da v kolikor so naši gostje tujci, povabimo govorca, ki se lahko prilagodi strukturi gostov. Pri tem je pomembno tudi, kdo bo naš prevajalec. Simultani prevod je izrednega pomena, saj vam lahko popolnoma spremeni ton glavnega govora, na boljše ali na slabše!
  4. Kdaj boste organizirali poslovni dogodek? Dobri govorci imajo običajno zelo napolnjen urnik, zato je pomembno, da pravočasno uskladite svoje termine. Predlagamo vam, da si izberete več govornikov in preverite njihovo razpoložljivost.

Ko smo odgovorili na vprašanje kdo, kje in kdaj, se moramo lotiti iskanja govorca.

  • Najprej preverite seznam ljudi, s katerimi ste že sodelovali. Obstaja precejšnja verjetnost, da boste že tu našli pravo osebo za vaš dogodek. Poleg tega lahko povprašate svoje prijatelje ali sodelavce, ki so se ravno vrnili iz dogodka ali konference.
  • Preverite svojo LinkedIn mrežo poznanstev. LinkedIn je eden od najboljših družabnih omrežij za iskanje strokovnjakov, tudi na področju govorništva. Preglejte profile, sodelujte v skupinah in preučite objave vaših stikov. Na ta način, boste lahko prepoznali potencialne govorce za vaš naslednji dogodek.
  • Poiščite neprofitne organizacije na vašem območju. Vodje teh organizacij so pogosto zelo aktivni v skupnosti in nimajo težav z govorom pred občinstvom.
  • Znane osebnosti, igralci, radijski voditelji. V kolikor je vaš dogodek sproščen, so govorci iz medijskega sveta, najboljša odločitev. Nimajo težav z javnim nastopanjem, hitro se znajdejo v nepredvidljivih situacijah, hitro se učijo in lahko dodobra popestrijo vaš dogodek.
  • Vodja podjetja, oddelka ali generalni direktor podjetja. Ko je naš glavni govorec, del podjetja, moramo več pozornosti posvetiti sami pripravi in generalki na dogodku. Pomembno je, da govorca dobro pripravimo, mu predstavimo vse morebitne izzive pri javnem nastopanju in govor več krat ponovimo.

Ko smo izbrali govornika in se že pripravljamo na poslovni dogodek, si moramo še enkrat odgovoriti na naslednja vprašanja. Ali bo naš glavni govornik znal pritegniti občinstvo, poudariti glavno temo dogodka, zabavati občinstvo, izobraževati, motivirati, …?

Ste na vsaj eno vprašanje dogovorili pritrdilno? Potem ste našli svojega glavnega govorca!

Našli smo še nekaj strokovnih in zanimivih članokov:
– katere team buildinge lahko organizirate v Ljubljani?
– Ali je team building resna ali zabavna aktivnost?