Celostna grafična podoba podjetja ponuja veliko priložnosti za boljšo predstavitev vase znamke, zgodbe in vas na splošno. Posledično boste pritegnili večje zanimanje in več potencialnih strank.

Pomislite, imate težave pri pridobivanju novih strank, zaradi nezadovoljive celostne grafične podobe?  Ustvarite novo, bolj kakovostno podobo.

Podobno kot druge malenkosti, ima tudi celostna grafična podoba podjetja posebne lastnosti, ki jih je treba upoštevati pri njeni izdelavi. Najpomembnejša od teh lastnosti je, da je razdeljena na več delov, ki morajo biti izpopolnjeni vsak zase, mednje spadajo logo, izbira barv in pisav, ki vas bodo spremljali skozi celotno vašo pot in jih boste lahko uporabili pri izdelavi raznih letakov, predstavitev, na spletni strani…

Slike so lahko pri oblikovanju zelo močna sila. Ne glede na temo nas naravno privlačijo. Od čudovitih fotografij v visoki ločljivosti do skrbno izdelanih grafik so običajno prva stvar, ki jo vidimo.

Vendar pa slike niso samo za okras. Pri oblikovanju so kavelj, ki pritegne gledalca. Prepričljive vizualne podobe vam lahko pomagajo vzpostaviti stik z občinstvom – in narediti močan vtis – še preden preberejo eno samo besedo.

 

Grafika računalnika in gramofona, ki se na naša na članek celostna grafična podoba podjetja.

 

Uporaba celostne grafične podobe bo prinesla velike spremembe v vašem procesu delovanja.

Vsekakor se morate ustrezno opredeliti glede na svoje potrebe. Če želite izboljšati svojo strategijo prodaje, je lahko vaša iztočnica celostna grafična podoba. Kako bi ta podoba lahko prispevala k boljšemu rezultatu, boste morali ugotoviti sami. 

Zakaj?

Vi najbolje poznate sebe in vaše podjetje. Vi si lahko najbolje predstavljate, kako bi z besedami in vizuali predstavili vašo zgodbo. Kako lahko to najbolje zapakirate, da bodo vaše stranke in potencialne stranke navdušene?

Če želite, da vaša celostna grafična podoba naredi vtis na nove stranke, potrebujete samo malo časa in energije.

Potrebno bo samo malo časa in energije za posamezen element celostne grafične podobe podjetja. Konsistenca je bistvena, ravno zato je pomembno, da pri ustvarjanju nove podobe poskrbite, da vam bo všeč in je v bližnji prihodnosti ne boste spreminjali.  Seveda pride čas, ko so v podjetju novosti in tudi vi si želite sprememb. Takrat se celostna grafična podoba spremeni, vendar vseeno ni dobro, če se to dogaja redno, vsako leto, vsake dve leti. Zato je res pomembno, da ko imate končno podobo narejeno, ste 100% odločeni, da je prava. 

 

V razmislek – kdo predstavlja vaše podjetje, kakšna je vaša zgodba? Jo vaša celostna grafična podoba podjetja utemeljuje?